Saturday, December 25, 2010

Erk...Tertukar topik jap...

Wokey...aku TER 'tag' oleh kawan ku yang gemilangs tuk jawab soalan2 cepu platinum ni... erk..ape aku nk jwb ni... tp papepon TQ ye fieqa ...akan ku cuba sedaya upaya tuk menjawab nya...


Sambil memerah keringat...-->




1. Apa benda yang penting dalam hidup korang?

Seperti mana sama ngan kebanyakkan post2 aku sblm ni... mestila iman agama ISLAM ku.. 



2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?

Chocopie..hehehe..bru tgh hari td aku beli....



3. Dimanakah korang melangsungkan perkahwinan korang? dan apa temanya?

Tempatnya xpasti..tgk poket dlu... kalau boleh yg simple2 ikut sunnah nabi jek...



4. Adakah korang tengah bercinta sekarang?

Sesungguhnya aku memang jatuh cinta dengan Rasul n Tuhan ku... Kasih dan cinta yang paling utuh...



5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

SELAMA - LAMA NYA....



6. Dimanakan korang selalu jumpa dengan kekasih korang?

Erk..paham2 je la ngan jwpn aku tuh... byk plak nk tnya...huhuhu



7. Novel/Buku/Majalah yang terakhir beli?

Erk...tetibe komik gempak yg last aku beli... eh..yeke.. atau pun novel "can you keep a secret"..



8. Nama penuh korang?

dah terang lgi bersuluh....lgi mau tanya ka...atoiyai....huhuhu



9. Antara mak dengan ayah? Mana lebih rapat?

Di sbb kan ayah duduk jauh..maka lebih rapat ngan ibu..hehe



10. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?

biarlah rahsia..hahaha



11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

Erk...mesin basuh yg basuh kan.....huhuhu



12. Dimanakah tempat betul2 korang nak pegi?

Syurga....huhuhu...aku xnk msuk neraka...takut....



13. Pilih satu, Peluk or Cium?

Bergantung pada siapa yg nk memberi nye....hehe



14. Bagitahu 3 benda tentang orang yang beri tag.
gila..
gila...
gila.....
hahahaha.....sory pika..



15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup.

ape ea....biar la aku sorg je tau..nnti kne kidnap...hehe



16. Lagu yang korang paling suka dan selalu dengar.

jo kwon..the of my confession...cute song...



17. Bila tarikh lahir? dan kat mana korang sambut tahun lepas?

first june 1989.... nk adiah please...hehe



18. 5 rakan blogger yang korang nak tag.

No comments:

Post a Comment