Tuesday, December 25, 2012

Friends while @ ASTRO (◕‿◕)

Tgk tajuk... Nampak noo nk citer pasal memembe kt ASTRO... Bukan nak mengumpat... Just nk kongsi how Good get to be friends with them... Diaorg so GENEROUS...KIND,..LOVELY.... SPORTING...COOL...Nampak tak aku bold perkataan tuh... Asaitet!! (^.^).... While masa2 training kt ASTRO (means masa awal2 masuk la),, made a few good friends.. for me la..dont know what they think about... but for me... Diaorg la paling BEST waktu tuh... Miss J and Datin F adalah yg paling rapat... pergi keje sesama..sanggup tggu kt memana stesen LRT nak gerak sesama... yelah,dah xtau mna office nya...huahuahua... sbb masa training ,group kiteorg ni di train di 3 office..  satu di bukit jalil, while the others dkt Ampang n Masjed Jamek... group kiteorg je yg teraniaya sbb TIGA2 tempat tuh kitaorg bantai... Ape punya jadual ntah... hahaha... Miss J and Datin F nih sape sangka diorg nih actually gila2 n sporting..tgk muka skema jek.. YElah... budak UIA katakan... Takut ceq.... But at last xdela "heran" mna pon... hahaha... kje kiteorg berjalan...asal ada cuti jek,berjalan - jalan, window shopping... tgk beg,tgk kasut...pastu aim...next salary... thats what we gonna buy... pernah sekali aku MC, Datin F dah benti keje waktu tuh,,so mintak dia Teman bawak pergi klinik,,, dah pergi klinik... pergi office nak jmpa Miss J... punya la jahat...aip... nakal...punya la nakal kiteorg ni hasut Miss J ponteng kerja...kuang3... nasib Miss J terpengaruh... kannnn...Nampak tak permainannya... hahaha... Tapi,sayang ME and Datin F xle lepak sesama selalu ngan Miss J... Sebb nya Miss J di masukkan ke group lain waktu first kiteorg ON FLOOR... So,gegambar kenangan kiteorg banyak masa kiteorg training jek... but tu pon dah cukup .. sbb nya, banyak gila... (GILER CAMERA)... dah la guna phone dak Datin F jek.. Gambar TUAN PUNYER PHONE pon xbyk mcm gmbar ME and Miss J... hahaha.... Kenapa aku asyik bebel pasal mereka berdua?? sebab nya masa aku byk habis dgn diorg..  but... GROUPMATE yg lain pon, wonderfull... Semua nya masuk air... Tak LUPA JUGAK buat Cik Azie, Kak Farah, Cik Zira, Cik Yana, Datin Niza, Datin Wani dgn ramai lagi... Diorg ni sume menceriakan hidup aku... Klaunakcite perangai sorang2,panjang la post nih... So aku simpulkan disini,,mereka semua hebat2 n wonderful blaka... Oh ya,xlupa juga buat dua jejaka SEMALAYA sbb diorg jek wakil KAUM ADAM dalam group training kiteorg..haha... 


Whatever it is... Aku nak cakap aku RINDU korunk!! *gedik*



 ME tudung merah, Miss J tudung maroon and Datin F tudung hijau










Nampak tak, TUAN PUNYER PHONE punyer gambar Banyak mana???!!


PICTURES SATU GROUP
 with our CUTE Trainer Mr Armaan









persahabatan diwarnai dgn berbagai pengalaman suka dan duka, dihibur dan disakiti, diperhati dan dikecewakan, didengar dan di abaikan, dibantu dan ditolak, namun semua ini tidak pernah sengaja dilakukan dgn tujuan kebencian..
MAAFKAN AKU ANDAI MENGGURIS HATI KALIAN

Sejuta rangkaian kata,
Terwujud berbagai memori,
Untuk seorang sahabat,
Yang setia mengisi hati dan hari...

TERIMA KASIH


P/S : Nape aku guna Datin.. ?? hehe

No comments:

Post a Comment