Saturday, December 15, 2012

Elite Animation Sdn Bhd Memories

Hye....Hye... Di saat tercatitnya warkah ini, aku merindui kenangan aku sebelum ini... Merindui situasi di Elite Animation Sdn Bhd, warga Elite,, oh ya btw, CONGRATULATIONS kak Hana di atas selamat melahirkan seorang baby cute girl... Disebabkan aku dah lama tak update,  maka banyak la post2 yg akn masuk ..hahaha...

Aku ingt lagi disaat aku mula meragui dengan keputusan aku untuk meneruskan kerjaya aku di Elite  Animation Sdn Bhd.. Aku mulai rasa syarikat ini tidak mampu membawa aku ke kerjaya yang sepatut nya,, walaupun aku diberi kepercayaan untuk memegang jawatan sebagai pembantu produser pada usia yang sangat muda, malah tiada pengalaman pekerjaan, tapi aku masih lagi tidak puas hati dengan pencapaian ini.. Tamak kah aku?? Persoalan ini bermain di fikiran selama 3 bulan... Aku apply kerja di tempat lain... Pergi interview dengan keadaan yang tak bersedia akibat kerja yang terlalu banyak, sentiasa amik Emergency Leave(EL) sbb aku xde cuti tahunan... Alhamdulillah aku berjaya mendapat tawaran bekerja di ASTRO... kisah ku di ASTRO lain pulak ceritanya... hahaha... (nanti i citer k)...

Nie masa gotong royong oopis pasang almari baru...


oops.. fie... 





see..how messy the studio is???towel???

opps..paan.. sory.. sexy u...



 mal.... huhuhu... sory.. tp ni kenangan aku..hehe


used to be my workstation... 2monitor and

 1 TV



dan keje kiteorg adalah makan,,,makan,,, dan makan..