Monday, January 03, 2011

MIA CAKAP APA???

OHo...actually kne tag oleh sorg teman tuk join contest ni... dah si teman ni excited jek buat pengumuman aku kne join contest...xsampai hati lak aku...hahaha..sonnet2....oopss.. slaah...dia dah matured la...PANGGIL DIA MISS FARAH DIYANA OK!...hahaha



ok2....first...mestila kne follow blog owner contest ni,....
klik cni please!!!! <-- kalau nk usya2 ...

==> ok...DONE!!


2nd...buat stu entry,,,,, MIA CAKAP APA???
==> OK..SETEL!...


3rd...buat stu skrip bg setiap gmbr di bwh...

nah...hambek nih..aku ingt aku dah lpas trauma buat skrip tuk projek subjek aku...upa nya ada lagi... tp...bukn la kepakaran aku nih...sbb skrip aku kne reject oleh lec aku...hahahahaha

gambar 1 ==> mia nk kua ni...cantik x mia....(sambil buat muka comel2 gedik ckit)... u ouls jgn jeles ngan mia yg comel ni yek..

gambar 2 ==> tapi... mana buah hati pengarang jantung mia nih... xdtg2 lgi ...(sambil merenung jauh menanti kedatangan seseorang)...


4th..tag sekurang2 nya 3 kawan kamu...

mun2,,..


5th...hantar link ke komen entri blog nih....
DONE!..



tarikh tutup contest ni 31hb Jan 2011

No comments:

Post a Comment